Společně s technologií, která jde kupředu mílovými kroky, se stále posouvají i možnosti v oblasti prezentace nemovitostí. My bychom vám v tomto seriálu rádi nabídli náš pohled na současné trendy. V minulých dílech jsme mluvili o moderních způsobech prezentace nemovitostí (motion tracking a grafika), dnes se ale vrátíme o kus zpět, takříkajíc „ke kořenům“.
Je tu třetí díl seriálu o trendech v realitním marketingu!
Papír není přežitek!
Maily, cloudy, videohovory, internetový marketing, sociální sítě, PR, QR, FB, IG, VR…
Kdy jste ale naposledy drželi v ruce tištěnou vizitku, designový leták, či jinou tiskovinu?
Leták nemovitosti
Proč uvažovat o pořízení letáku pro vámi prodávanou nemovitost? Důvodů pro produkci letáků je celá řada:
- Nenásilné připomenutí (se) potenciálnímu zájemci
- Informační hodnota
- Reklama a neobvyklost
1. Nenásilné připomenutí vaší nemovitosti potenciálnímu kupci
Zájemce se po celém dni, kdy absolvoval řadu prohlídek, vrací domů a přemýšlí nad všemi nemovitostmi, které navštívil. Po příchodu domů z kapes vyndává ale jen jeden leták – ten z vámi prodávané nemovitosti!
2. Informační hodnota
Usnadněte potenciálnímu zájemci život a nabídněte mu informace dostupné i v off-line podobě.
Kromě fotografií interiéru není od věci na leták umístit například 3D půdorys s popisky, nebo fotografii z dronu ukazující okolí nemovitosti.
Na leták také můžete umístit informace o lokalitě, dispozici, výměře, datu rekonstrukce, ceně (a související hypotéce), výhodách a výjimečných vlastnostech nemovitosti.
Ačkoliv krása letáku spočívá v jeho fyzičnosti, stále žijeme v digitální době. Pokud do rohu letáku přidáte QR kód, bude si moci potenciální zájemce jednoduše otevřít váš on-line inzerát, jež mu zodpoví případné dotazy a sdělí více informací. QR kód může také odkazovat na vaši vizitku, váš Facebookový profil, nebo na webové stránky vaší společnosti.
3. Reklama a neobvyklost
Odnést si z prohlídky něco fyzického bude pro řadu lidí příjemným překvapením!
Vaším inzerátem na internetu se potenciální zájemce pochlubí přátelům a rodině jen stěží, designovým letákem by ale mohl.
V době boomu internetového marketingu již málo kdo působí v off-line prostředí a díky tomu zde klesá konkurence. Vy toho pomocí tištěných letáků můžete využít.
Za další velmi důležitou vlastnost letáku lze také považovat jeho návaznost na vizuální identitu vaší společnosti a na váš brand – barvy a font by tedy měly odpovídat firemní identitě.
Tip na závěr:
Při produkci tiskovin lze narazit na řadu nesnází, od barevných profilů, přes typografii až po nutnost splňovat jistá kritéria určená vizuální identitou společnosti.
Doporučujeme proto svěřit jejich tvorbu profesionálním grafikům.
Brzy na viděnou u dalšího článku! 🙂
Studio BARÁK
Měníme způsob prezentace realit www.studiobarak.cz