Skip to content

Do 20.5.2023 je Tadeáš mimo ČR, proto se prosím obraťte na kolegy Petra (736 189 458) nebo Aničku (723 456 004). Moc děkujeme!

  • Služby
  • Portfolio
  • Náš tým
  • Blog
  • Další
    • Reference
    • Kontakt
    • Ke stažení
Menu
  • Služby
  • Portfolio
  • Náš tým
  • Blog
  • Další
    • Reference
    • Kontakt
    • Ke stažení
OBJEDNAT

Co teď frčí, aneb trendy v prezentaci nemovitostí #3

Společně s technologií, která jde kupředu mílovými kroky, se stále posouvají i možnosti v oblasti prezentace nemovitostí. My bychom vám v tomto seriále rádi nabídli náš pohled na současné trendy. V minulých dílech jsme mluvili o moderních způsobech prezentace nemovitostí (motion tracking a grafika), dnes se ale vrátíme o kus zpět, takříkajíc „ke kořenům“.

Je tu třetí díl seriálu o trendech v realitním marketingu!

Papír není přežitek!

 

Maily, cloudy, videohovory, internetový marketing, sociální sítě, PR, QR, FB, IG, VR…

Kdy jste ale naposledy drželi v ruce tištěnou vizitku, designový leták, či jinou tiskovinu?

Leták nemovitosti

Proč uvažovat o pořízení letáku pro vámi prodávanou nemovitost? Důvodů pro produkci letáků je celá řada:

  • Nenásilné připomenutí (se) potenciálnímu zájemci
  • Informační hodnota
  • Reklama a neobvyklost

1. Nenásilné připomenutí vaší nemovitosti potenciálnímu kupci

Zájemce se po celém dni, kdy absolvoval řadu prohlídek, vrací domů a přemýšlí nad všemi nemovitostmi, které navštívil. Po příchodu domů z kapes vyndává ale jen jeden leták – ten z vámi prodávané nemovitosti!

2. Informační hodnota

Usnadněte potenciálnímu zájemci život a nabídněte mu informace dostupné i v off-line podobě.

Kromě fotografií interiéru není od věci na leták umístit například 3D půdorys s popisky, nebo fotografii z dronu ukazující okolí nemovitosti.

Na leták také můžete umístit informace o lokalitě, dispozici, výměře, datu rekonstrukce, ceně (a související hypotéce), výhodách a výjimečných vlastnostech nemovitosti.

Ačkoliv krása letáku spočívá v jeho fyzičnosti, stále žijeme v digitální době. Pokud do rohu letáku přidáte QR kód, bude si moci potenciální zájemce jednoduše otevřít váš on-line inzerát, jež mu zodpoví případné dotazy a sdělí více informací. QR kód může také odkazovat na vaši vizitku, váš Facebookový profil, nebo na webové stránky vaší společnosti.

3. Reklama a neobvyklost

Odnést si z prohlídky něco fyzického bude pro řadu lidí příjemným překvapením!

Vaším inzerátem na internetu se potenciální zájemce pochlubí přátelům a rodině jen stěží, designovým letákem by ale mohl.

V době boomu internetového marketingu již málo kdo působí v off-line prostředí a díky tomu zde klesá konkurence. Vy toho pomocí tištěných letáků můžete využít.

Za další velmi důležitou vlastnost letáku lze také považovat jeho návaznost na vizuální identitu vaší společnosti a na váš brand – barvy a font by tedy měly odpovídat firemní identitě.

Tip na závěr:

Při produkci tiskovin lze narazit na řadu nesnází, od barevných profilů, přes typografii až po nutnost splňovat jistá kritéria určená vizuální identitou společnosti.

Doporučujeme proto svěřit jejich tvorbu profesionálním grafikům.

Brzy na viděnou u dalšího článku! 🙂

Studio BARÁK

Měníme způsob prezentace realit www.studiobarak.cz

Líbí se Vám naše práce?

NAPIŠTE NÁM

Kontaktní informace

  • +420 608 368 532
  • Praha a Středočeský kraj
  • info@studiobarak.cz
  • Studio BARÁK
  • Studio BARÁK
  • Studio BARÁK
  • Studio BARÁK

Kontaktní informace

  • IČO: 11733691
  • DIČ: CZ11733691
  • Bankovní účet: 14388886007/2700
  • Adresa: Korunní 2569/108
    101 00, Praha 10
  • Domů
  • Služby
  • Portfolio
  • Náš tým
  • Domů
  • Služby
  • Portfolio
  • Náš tým

© 2023 Studio BARÁK | Web z dílny Matěje Měrtla | Design Zdenek Podaný

Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}