Společně s technologií, která jde kupředu mílovými kroky, se stále posouvají i možnosti v oblasti prezentace nemovitostí. My bychom vám v tomto seriále rádi nabídli náš pohled na současné trendy. Řeč však nebude o technologii Matterport, ani o homestagingu, ale o trendech, které k nám na trh teprve pomalu připlouvají – povětšinou přes velkou louži od našich amerických kolegů.
Vítejte v prvním díle seriálu o trendech v realitním marketingu!
Když klasická video prohlídka nestačí – kouzla motion trackingu
Realitní trh se pomalu dostává do bodu, kdy velké množství makléřů začalo tvořit mnohdy velice kvalitní video prohlídky a začíná být tedy velmi těžké v široké konkurenci prorazit. Motion tracking (nebo také „camera tracking„, či „match moving„) může být skvělým nástrojem, jak vaši video prohlídku ozvláštnit a posunou na vyšší level. Ve zkratce se jedná o v postprodukci přidaný prvek, kdy na určitý bod v prostoru „zamknete“ libovolný grafický prvek. Tento objekt je pak po celou dobu záběru přimknutý k onomu bodu a v perspektivě ho následuje.
Na ukázku motion trackingu se můžete podívat ZDE (čas 00:07), nebo ZDE (čas 00:00).
Motion tracking vám poslouží nejlépe ve chvíli, kdy chcete ukázat okolí prodávané nemovitosti poněkud efektněji, než starou známou frází „V okolí naleznete plnou občanskou vybavenost“.
Své využití najde rovněž ve chvíli, kdy byste rádi efektně odprezentovali prázdnou stavební parcelu – do obrazu jednoduše „namontujete“ linku ohraničující pozemek, případně výměru a další informace. Kreativitě se meze nekladou!
Možná největší přidanou hodnotou motion trackingu ale může být to, že vám pomůže vyniknout.
V ČR zatím nenajdeme mnoho tvůrců, kteří by tuto techniku využívali, můžete tak být mezi prvními.
Děkujeme za přečtení a těšíme se na vás u dalšího článku. 🙂
Studio BARÁK
Měníme způsob prezentace realit www.studiobarak.cz