Přejít k obsahu

4.9

4.9

Přes 500 spokojených makléřů

  • Prodejní prezentace
  • Služby
  • Portfolio
    • Luxus na Mácháči
    • Hrubá stavba domovem?
    • Vila slavných
    • Pražský bytový dům
    • Zámek v nebesích
    • Bytový dům Kapka
    • Developerský projekt
    • Sklad plný peněz
    • Rodinná farma
    • Strategický kancl
  • Další
    • Reference
    • Kontakt
    • Tým
    • Blog
    • Ke stažení
  • Prodejní prezentace
  • Služby
  • Portfolio
    • Luxus na Mácháči
    • Hrubá stavba domovem?
    • Vila slavných
    • Pražský bytový dům
    • Zámek v nebesích
    • Bytový dům Kapka
    • Developerský projekt
    • Sklad plný peněz
    • Rodinná farma
    • Strategický kancl
  • Další
    • Reference
    • Kontakt
    • Tým
    • Blog
    • Ke stažení
  • +420 608 368 532
  • (Po-Pá: 8:00-18:00)
  • +420 608 368 532
  • (Po-Pá: 8:00-18:00)
Možnosti prezentace
Možnosti prezentace

Co teď frčí, aneb trendy v prezentaci nemovitostí #1

Společně s technologií, která jde kupředu mílovými kroky, se stále posouvají i možnosti v oblasti prezentace nemovitostí. My bychom vám v tomto seriále rádi nabídli náš pohled na současné trendy. Řeč však nebude o technologii Matterport, ani o homestagingu, ale o trendech, které k nám na trh teprve pomalu připlouvají – povětšinou přes velkou louži od našich amerických kolegů.

Vítejte v prvním díle seriálu o trendech v realitním marketingu!

Když klasická video prohlídka nestačí – kouzla motion trackingu

 

Realitní trh se pomalu dostává do bodu, kdy velké množství makléřů začalo tvořit mnohdy velice kvalitní video prohlídky a začíná být tedy velmi těžké v široké konkurenci prorazit. Motion tracking (nebo také „camera tracking„, či „match moving„) může být skvělým nástrojem, jak vaši video prohlídku ozvláštnit a posunou na vyšší level. Ve zkratce se jedná o v postprodukci přidaný prvek, kdy na určitý bod v prostoru „zamknete“ libovolný grafický prvek. Tento objekt je pak po celou dobu záběru přimknutý k onomu bodu a v perspektivě ho následuje.

Na ukázku motion trackingu se můžete podívat ZDE (čas 00:07), nebo ZDE (čas 00:00).

Motion tracking vám poslouží nejlépe ve chvíli, kdy chcete ukázat okolí prodávané nemovitosti poněkud efektněji, než starou známou frází „V okolí naleznete plnou občanskou vybavenost“.

Své využití najde rovněž ve chvíli, kdy byste rádi efektně odprezentovali prázdnou stavební parcelu – do obrazu jednoduše „namontujete“ linku ohraničující pozemek, případně výměru a další informace. Kreativitě se meze nekladou!

Možná největší přidanou hodnotou motion trackingu ale může být to, že vám pomůže vyniknout.

V ČR zatím nenajdeme mnoho tvůrců, kteří by tuto techniku využívali, můžete tak být mezi prvními.

Děkujeme za přečtení a těšíme se na vás u dalšího článku. 🙂

Studio BARÁK

Měníme způsob prezentace realit www.studiobarak.cz

Líbí se Vám naše práce?

NAPIŠTE NÁM

Kontaktní informace

  • +420 608 368 532
  • Praha a Středočeský kraj
  • [email protected]
  • Studio BARÁK
  • Studio BARÁK
  • Studio BARÁK
  • Studio BARÁK

Kontaktní informace

  • IČO: 11733691
  • DIČ: CZ11733691
  • Bankovní účet: 14388886007/2700
  • Adresa: Korunní 2569/108
    101 00, Praha 10
  • Domů
  • Služby
  • Portfolio
  • Náš tým
  • Domů
  • Služby
  • Portfolio
  • Náš tým

© 2023 Studio BARÁK | Web z dílny MM | Design Zdenek Podaný

Studio BARÁK
Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}