Skip to content

Do 20.5.2023 je Tadeáš mimo ČR, proto se prosím obraťte na kolegy Petra (736 189 458) nebo Aničku (723 456 004). Moc děkujeme!

  • Služby
  • Portfolio
  • Náš tým
  • Blog
  • Další
    • Reference
    • Kontakt
    • Ke stažení
Menu
  • Služby
  • Portfolio
  • Náš tým
  • Blog
  • Další
    • Reference
    • Kontakt
    • Ke stažení
OBJEDNAT

Co teď frčí, aneb trendy v prezentaci nemovitostí #2

Společně s technologií, která jde kupředu mílovými kroky, se stále posouvají i možnosti v oblasti prezentace nemovitostí. My bychom vám v tomto seriále rádi nabídli náš pohled na současné trendy. Minule jsme si pověděli pár základních informací o novince jménem motion tracking (na článek se můžete podívat ZDE). Dnes se společně mrkneme na další možnosti prezentování nemovitostí – fotografie spojené s grafikou.

Vítáme vás u druhého dílu seriálu o trendech v realitním marketingu!

Obyčejné fotky už vás nebaví? Zapojte grafiku!

Kvalitní fotografie začínají být pro většinu makléřů v dnešních dnech standard a my jsme za to velice rádi. Opět je tak ale nasnadě otázka, jak se odlišit od konkurence a poskytnout klientům nadstandardní servis. Jednou z možných odpovědí může být propojení fotografií a nejrůznějších grafických prvků.

Nejenže lidský mozek zpracovává obrazové informace až 30 000x rychleji, než informace psané, grafické prvky ve fotografiích rovněž zkrátí klientovu cestu k důležitým informacím, neboť je nemusí dlouze hledat v textu vašeho inzerátu.

Prvků a informací, které mohou být do fotografií vloženy, je celá řada:

  • Výměry pozemků a místností
  • Ohraničení pozemků (čárou, barevností…)
  • Zajímavá a důležitá místa v okolí (obchody, školy, lékař, park)
  • Další popisky (např. co se nachází na pozemku, v domě…)
  • Poznámky, dodatky, další informace

Jediné, co budete pro spojení fotografií a grafiky potřebovat jsou fotografie a grafik. 🙂

Fotografie doporučujeme pořizovat již s myšlenkou na jejich budoucí využití, tedy přidání grafiky.

Stejně jako motion tracking, technika propojení grafiky a fotografií ukáže svoji sílu zejména při prezentování okolí a zajímavých míst poblíž nemovitosti.

Potenciální zájemce si na takovéto fotografii dokáže skvěle vizualizovat celé své budoucí sousedství, stejně jako vzdálenosti k jednotlivým místům.

Na fotografii výše si zase můžete prohlédnout využití grafiky v případě, kdy makléř potřeboval vizuálně oddělit prodávanou polovinu dvojdomku od té neprodávané.

Další využití nalezne grafika ve chvíli, kdy byste rádi ozvláštnili fotografii prázdné místnosti a rozpočet na zakázku neumožňuje využití virtuálního stagingu.

V neposlední řadě lze grafiku využít i ve spojení s již hotovým 3D půdorysem, například pro vepsání výměr jednotlivých místností.

Stejně jako v případě motion trackingu, ne mnoho makléřů v České Republice využívá naplno možnosti, které jim dnešní doba dává. Zapojení grafiky do vaší práce vám může poskytnout jak zajímavé možnosti předávání informací, tak vylepšení stylu prezentace vašich nemovitostí.

Děkujeme za přečtení a těšíme se na vás u dalšího článku. 🙂

Studio BARÁK

Měníme způsob prezentace realit www.studiobarak.cz

Líbí se Vám naše práce?

NAPIŠTE NÁM
😍 Baví nás to s vámi! 😍 😍 Baví nás to s vámi! 😍
😂 STŘEDA, SRANDY JE TŘEBA 😂 🤷‍♀️ 😂 STŘEDA, SRANDY JE TŘEBA 😂

🤷‍♀️ No neměl, no... 🤦‍♂️

🤩 Komiks by Mája z BARÁKU! 🏡
⏰ Chcete být v obraze, inspirovat se nebo pobav ⏰ Chcete být v obraze, inspirovat se nebo pobavit? ⏰ Tak právě pro vás točíme BARÁČÍ reelska! Sledujte náš profil, ať vám neutečou! 🏡 #reality #nemovitosti #prodejrealit #realitnimakler #bydleni #design #finance #realestate #byt #reels #success #studiobarak #realitnikancelar #prague #czech #makléř #interier #art #vbarakujsmedoma #topmakler #praha #czechrepublic #prodej #domov #architecture #nemovitostipraha #brno #investice #business #yarn
👀 BYLA TO JASNÁ VOLBA! 👀 Už jste otevřeli 👀 BYLA TO JASNÁ VOLBA! 👀
Už jste otevřeli svou e-mailovou schránku? Přistál vám tam nový newsletter a taky 🤫 unikátní kód 🤫 na 20% slevu na REALITYfest. Tam se na vás budeme těšit už v říjnu.
📨 Ještě nás neodebíráte? Tak nám svůj kontakt hoďte honem na web studiobarak.cz a nic vám neunikne. 📨
BARÁKŮM ZDAR! 👋
#barakumzdar #vbarakujsmedoma #tadeaszbaraku
Sledujte nás na Instagramu

Kontaktní informace

  • +420 608 368 532
  • Praha a Středočeský kraj
  • info@studiobarak.cz
  • Studio BARÁK
  • Studio BARÁK
  • Studio BARÁK
  • Studio BARÁK

Kontaktní informace

  • IČO: 11733691
  • DIČ: CZ11733691
  • Bankovní účet: 14388886007/2700
  • Adresa: Korunní 2569/108
    101 00, Praha 10
  • Domů
  • Služby
  • Portfolio
  • Náš tým
  • Domů
  • Služby
  • Portfolio
  • Náš tým

© 2023 Studio BARÁK | Web z dílny Matěje Měrtla | Design Zdenek Podaný

Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}