Skip to content

Do 20.5.2023 je Tadeáš mimo ČR, proto se prosím obraťte na kolegy Petra (736 189 458) nebo Aničku (723 456 004). Moc děkujeme!

  • Služby
  • Portfolio
  • Náš tým
  • Blog
  • Další
    • Reference
    • Kontakt
    • Ke stažení
Menu
  • Služby
  • Portfolio
  • Náš tým
  • Blog
  • Další
    • Reference
    • Kontakt
    • Ke stažení
OBJEDNAT

Co teď frčí, aneb trendy v prezentaci nemovitostí #4

Společně s technologií, která jde kupředu mílovými kroky, se stále posouvají i možnosti v oblasti prezentace nemovitostí. My bychom vám v tomto seriále rádi nabídli náš pohled na současné trendy. V minulém díle jsme se vrátili kousek do historie, zpět k tištěným médiím. Dnes si opět řekneme něco o nejmodernějších způsobech prezentace: 3D vizualizaci a virtual stagingu.

Vítejte ve čtvrtém díle seriálu o trendech v realitním marketingu!

Nuda, nuda, šeď, šeď… Nevadí!

 

Prodej prázdné, neatraktivní, či dokonce zdemolované nemovitosti může představovat při prezentaci slušnou výzvu. V dnešní době však již existují možnosti, jak se s těmito problémy popasovat se ctí.

3D vizualizace

Málo kdo by si asi při vstupu do zdemolovaného bytu či na louku zarostlou plevelem dokázal představit svůj budoucí domov. Ať už se ve vašem případě jedná o nemovitost určenou k rekonstrukci, nebo prázdnou stavební parcelu, optimální možností prezentace by mohla být právě kvalitní 3D vizualizace.

Profesionální vizualizace totiž dokáže za relativně málo peněz perfektně předvést potenciál vaší nemovitosti.

Fotografie reálného stavu prodávaného bytu určeného k rekonstrukci.

3D vizualizace prezentující vzhled bytu po rekonstrukci.

Své využití najde 3D vizualizace také při prezentacích dosud nepostavených developerských projektů.

Pro 3D vizualizaci budete potřebovat především kvalitní půdorys, z nějž může tvůrce vizualizace vycházet. Dále je optimální při objednávání vizualizace zaslat také referenční fotografie prostoru, to kvůli ukázání různých výklenků v prostoru, pro odhad výšky umístění oken apod.

Na portfolio prací našeho 3D grafika Romana můžete mrknout ZDE.

Virtual staging

Virtual staging využívá stejné principy i software, jako 3D vizualizace, jen s tím rozdílem, že v rámci virtual stagingu se použijí reálné fotografie místa, do nichž se pouze zasadí nábytek a doplňky. Virtual staging najde své využití zejména v případech, kdy se jedná o prázdnou, nevybavenou nemovitost.

Kvalitní virtual staging by na první pohled téměř neměl být odlišitelný od fotografie.

Je třeba důsledně pohlídat zejména správnou velikost předmětů (nejčastěji se odvozuje od výšky stropu) a správné nasvícení scény, neboť tyto dvě kritéria mají na kvalitu virtual stagingu největší vliv.

Tip na závěr:

V zájmu férovosti a autenticity doporučujeme v inzerátu DŮRAZNĚ zmínit, že se jedná o 3D vizualizace či virtual staging a přiložit originální fotografie nemovitosti.

Díky a těšíme se na vás zase příště! 🙂

Studio BARÁK

Měníme způsob prezentace realit www.studiobarak.cz

Líbí se Vám naše práce?

NAPIŠTE NÁM

Kontaktní informace

  • +420 608 368 532
  • Praha a Středočeský kraj
  • info@studiobarak.cz
  • Studio BARÁK
  • Studio BARÁK
  • Studio BARÁK
  • Studio BARÁK

Kontaktní informace

  • IČO: 11733691
  • DIČ: CZ11733691
  • Bankovní účet: 14388886007/2700
  • Adresa: Korunní 2569/108
    101 00, Praha 10
  • Domů
  • Služby
  • Portfolio
  • Náš tým
  • Domů
  • Služby
  • Portfolio
  • Náš tým

© 2023 Studio BARÁK | Web z dílny Matěje Měrtla | Design Zdenek Podaný

Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}