Společně s technologií, která jde kupředu mílovými kroky, se stále posouvají i možnosti v oblasti prezentace nemovitostí. My bychom vám v tomto seriálu rádi nabídli náš pohled na současné trendy. V minulém díle jsme se vrátili kousek do historie, zpět k tištěným médiím. Dnes si opět řekneme něco o nejmodernějších způsobech prezentace: 3D vizualizaci a virtual stagingu.
Vítejte ve čtvrtém díle seriálu o trendech v realitním marketingu!
Nuda, nuda, šeď, šeď… Nevadí!
Prodej prázdné, neatraktivní, či dokonce zdemolované nemovitosti může představovat při prezentaci slušnou výzvu. V dnešní době však již existují možnosti, jak se s těmito problémy popasovat se ctí.
3D vizualizace
Málo kdo by si asi při vstupu do zdemolovaného bytu či na louku zarostlou plevelem dokázal představit svůj budoucí domov. Ať už se ve vašem případě jedná o nemovitost určenou k rekonstrukci, nebo prázdnou stavební parcelu, optimální možností prezentace by mohla být právě kvalitní 3D vizualizace.
Profesionální vizualizace totiž dokáže za relativně málo peněz perfektně předvést potenciál vaší nemovitosti.
Fotografie reálného stavu prodávaného bytu určeného k rekonstrukci.
3D vizualizace prezentující vzhled bytu po rekonstrukci.
Své využití najde 3D vizualizace také při prezentacích dosud nepostavených developerských projektů.
Pro 3D vizualizaci budete potřebovat především kvalitní půdorys, z nějž může tvůrce vizualizace vycházet. Dále je optimální při objednávání vizualizace zaslat také referenční fotografie prostoru, to kvůli ukázání různých výklenků v prostoru, pro odhad výšky umístění oken apod.
Na portfolio prací našeho 3D grafika Romana můžete mrknout ZDE.
Virtual staging
Virtual staging využívá stejné principy i software, jako 3D vizualizace, jen s tím rozdílem, že v rámci virtual stagingu se použijí reálné fotografie místa, do nichž se pouze zasadí nábytek a doplňky. Virtual staging najde své využití zejména v případech, kdy se jedná o prázdnou, nevybavenou nemovitost.
Kvalitní virtual staging by na první pohled téměř neměl být odlišitelný od fotografie.
Je třeba důsledně pohlídat zejména správnou velikost předmětů (nejčastěji se odvozuje od výšky stropu) a správné nasvícení scény, neboť tyto dvě kritéria mají na kvalitu virtual stagingu největší vliv.
Tip na závěr:
V zájmu férovosti a autenticity doporučujeme v inzerátu DŮRAZNĚ zmínit, že se jedná o 3D vizualizace či virtual staging a přiložit originální fotografie nemovitosti.
Díky a těšíme se na vás zase příště! 🙂
Studio BARÁK
Měníme způsob prezentace realit www.studiobarak.cz